Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Ψυχαγωγία-DVD ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ




Γεια σας!  Όπως καταλάβατε η Νεφέλη λέιπει και έτσι θα γράψω εγώ αυτή την ταινία της εβδομάδας!!
Και έτσι λοιπόν σκέφτηκα εκατομμύριες ταινίες ώσπου κατέλειξα σε μία πολύ ιδιαίτερη.Tην:
Bend It Like Beckham-Καν' το Οπως Ο Μπέκαμ.

Σκηνοθεσία: ΓΚΟΥΡΙΝΤΕΡ ΤΣΑΝΤΑ
Ηθοποιοί: ΠΕΡΜΙΝΤΕΡ ΝΑΓΚΡΑ , ΚΙΡΑ ΝΑΙΤΛΙ , ΦΡΑΝΚ ΧΑΡΠΕΡ , ΑΝΟΥΠΑΜ ΚΕΡ , ΤΖΟΝΑΘΑΝ ΡΙΣ ΜΕΓΙΕΡΣ , ΣΑΝΖΕΪ ΛΙΟΥΙΣ
Διάρκεια: 112 λεπτά
Πρεμιέρα: Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2002
Είδος ταινίας: KΩΜΩΔΙΑ
Καταλληλότητα ταινίας: ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ
Είναι μια ταινία πλούσια σε συναισθήματα,κυρίως χαρά και συγκίνηση!!!
Είναι για τα κορίτσια που του αρέσει το ποδόσφαιρο και γενικώς για αυτές που έμαθαν να κυνηγούν τα όνειρα τους ό,τι και αν γίνει.
ΓΝΩΜΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ:Με συγκίνησε πολύ επειδή η πρωταγωνίστρια κάνει το αδύνατο, δυνατό για να κάνει το ονειρό της (να παιξει ποδοσφαιρο σε μία ομάδα) πραγματικότητα! Προσωπικά μου άρεσε ένα παραπάνω επειδή με την ηθοποιό έχω ταυτιστεί καθώς και εγώ θέλω να παιξω ποδοσφαιρο στο αγωνιστικό τμήμα. Είναι ωραίο να το βλέπεις με φίλες  φίλους καθώς εχει ενδιαφερον και για τα αγορια ή ακομα και με την οικογενεια σου.Απο εμένα πέρνει 10/10..Επίσης την ιδέα μου την έδωσε η ξαδέρφη μου, που ασχολείται με το ποδόσφαιρο!!!Την ευχαριστώ...
ΠΕΡΙΛΗΨΗ:
 Η Τζες είναι η μικρότερη κόρη μιας τυπικής άγγλο-ινδικής οικογένειας για την οποία η γονείς της τρέφουν όνειρα για σπουδές, γάμο με ένα καλό παλικάρι και δείπνα με παραδοσιακά καυτερά πιάτα ινδικής κουζίνας. Εκείνη πάλι, ονειρεύεται να μεγαλουργήσει στην ομάδα ποδοσφαίρου του σχολείου της και έχει ως απόλυτο Ίνδαλμά της τον Ντέιβιντ Μπέκαμ. Το πάθος της κόρης τους, προκαλεί όπως είναι φυσικό ρίγη στους γονείς της που δεν συμφωνούν με το εξαιρετικά ριζοσπαστικό για τα δεδομένα τους χόμπι της, και οι προσπάθειες τους να την αποτρέψουν, οδηγούν σε μια σειρά από ξεκαρδιστικές παρεξηγήσεις, μπλεξίματα και τριπλές μέχρι το αναπόφευκτο κωμικό γκολ του φινάλε.
Μέσα απο αυτές τις περιπέτειες το κορίτσι γνωρίζει την επιμονή και την υπομονή, την απογοήτευση άλλα και την χαρά της νίκης,την προσπάθεια και την δύναμη της αγάπης!!!Θα το λατρέψετε...
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:




                                                                        Trailer:


Αυτά απο εμένα,Φιλάκια Chryssakiii
πηγές:  http://www.villagecinemas.gr
http://www.youtube.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου